Δευτέρα, 30 Αυγούστου 2010

Πρώτη προπόνηση του μπάσκετ


Σήμερα, όπως μαντέψατε από τον τίτλο, ήταν η πρώτη προπόνηση με την ομάδα μου στο μπάσκετ. Βασικά ήταν η δεύτερη αλλά έχασα την πρώτη, οπότε... Ενθουσιασμένη, με αυτήν την γνωστή έξαψη και με μια ξαφνική όρεξη για τρέξιμο μπήκα στο γήπεδο. Κάναμε προπόνηση μαζί με τις "μεγάλες"(νεανίδες, γυναικείο). Η προπονήτρια μας ψόφισε κυριολεκτικά, αλλά καθώς τελειώναμε κατάλαβα πως η κούραση ήταν γλυκιά, όμορφη και ο ιδρώτας που έσταζε ήταν λυτρωτικός, γνώριμος. Με το μπάσκετ μου είναι τόσο εύκολο να ξεχάσω τα πάντα γύρω μου, μπορεί ο κόσμος να καταστρεφόταν και εγώ και οι συμπαίκτριες μου να μην πέρναμε χαμπάρι. Το μόνο μελανό σημείο ήταν το γεγονός πως δεν έχω ξεπεράσει ακόμη το "κόμπλεξ" μου για τις πολύ πιο μεγάλες παίκτριες(ηλικιακά). Όταν στην αντίπαλη ομάδα ή και στην δικιά μου υπάρχουν μεγαλύτερες τότε κολλάω, κάνω λάθος πάσες κτλ. Αλλά γενικά το όλο σκηνικό έκλεισε σε κλίμα εφορίας.

1 σχόλιο: