Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου 2010

Σχολεία(once again)

Και μάλλον ήρθε η ώρα να μιλήσω για τα σχολεία, το ξέρω πως δεν έχουν αρχίσει και πως ίσως να είναι βλακεία να μιλήσω για αυτά αλλά τώρα ήρθε και καρφώθηκε στο κεφάλι μου.

Δεν είχα σκεφτεί πραγματικά το πότε θα άρχιζαν τα σχολεία μέχρι την πρώτη Σεπτεμβρίου. Ξυπνάω και ο αδερφός μου, μου λέει καλό μήνα. Ποιον μήνα; Κοίταξα το ημερολόγιο ξανά και ξανά και ξανά μέχρι να σιγουρευτώ πως δεν κάνω λάθος. Ένιωθα πως κάτι δεν πήγαινε καλά, γύρισα πίσω τον χρόνο στο μυαλό μου και προσπάθησα να χωρέσω 3 μήνες σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα που νόμιζα πως πέρασε. Και η αλήθεια είναι πως ακόμη δεν έχω καταφέρει να τους χωρέσω Είχα την αίσθηση πως το καλοκαίρι δεν πρέπει να τελειώσει ακόμη. Ίσως να φταίει το ότι το φετινό καλοκαίρι δεν ήταν τόσο επεισοδιακό και γεμάτο ενέργεια όσο το περσινό. Ίσως πάλι να φταίει το ότι βλέπω τώρα πια τα πράγματα διαφορετικά από ότι πέρυσι ή πρόπερσι, δεν ξέρω.

Τότε δεν ήμουν καθόλου έτοιμη να ξεκινήσουν τα σχολεία και όλη αυτή η ρουτίνα. "Έχουμε μόνο 2 εβδομάδες;" σκεφτόμουν. Τώρα, που μας μένουν 4 μέρες έχω συμφιλιωθεί με την ιδέα, σε σημείο να ανυπομονώ και λίγο. Η ρουτίνα μου έχει λείψει τελικά. Όταν υπάρχει ρουτίνα οι "εκπλήξεις" έρχονται πολύ πιο ευχάριστα λέω εγώ. Τώρα πια μου φαίνεται σωστό που αρχίζουμε σχολείο πάλι.

2 σχόλια: