Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου 2010

Παρατηρήσεις


Αυτή θα είναι πολύ πιθανόν η τελευταία ανάρτηση πριν μπει το φθινόπωρο. Το ξέρω πως έχει μπει εδώ και μισό μήνα σχεδόν, αλλά για μένα το φθινόπωρο σηματοδοτείται με το ξεκίνημα το σχολείων.

Τελευταία παρατήρησα κάποια πράγματα, να τα λοιπόν:

01. Όσος χρόνος κι αν περάσει κάποια πράγματα τα βλέπεις με τον ίδιο τρόπο.
02. Δεν είναι και τόσο τρομερό που ανοίγουν τα σχολεία!(ξεκολλήστε όσοι κάνετε μεγάλη φασαρία για αυτό)
03. Ο τραχανάς τρώγεται μόνο ζεστός
04. Η ζωή είναι μεγάλη
05. Προτιμώ απείρως περισσότερο το κρύο από την ζέστη
06. Οι άνθρωποι αλλάζουν
07. Άλλαξα
08. Τελικά τα βρασμένα ή τα ψημένα λαχανικά δεν θα μου αρέσουνε ποτέ
09. Η ρέγγε είναι αρκετά ωραία
10. Ο Αγγελάκας δίνει τις καλύτερες συναυλίες
11. Θα είμαι η "μεγάλη" του σχολείου, μόνο και μόνο για να "ψαρώσω" πάλι την επόμενη χρονιά που θα είμαι η μικρή
12. Μου αρέσει το ράδιο
13. Θα μου λείψουν οι εκπομπές του Λάλα και του Μπογδάνου στον flash καθώς και οι εκπομπές του "περίπου ράδιο".
14. Ίσως το αγαπημένο μου γλυκό να είναι το ζουμί από την κομπόστα τελικά
15. Τα τραγούδια είναι η καλύτερη διαφυγή από τα προβλήματα μας
16. Το blogging βοηθάει πολύ
17. Μου έλειψε η τάξη μου
18. Όλες οι εποχές είναι ωραίες αρκεί να τις πάρεις με "σωστό μάτι"
19. Το να μαθαίνεις κομμάτια(στην κιθάρα, πιάνο, drums κτλ ή τα λόγια) δεν συγκρίνεται στο ελάχιστο με το να τα γράφεις!
20. Οι άνθρωποι είμαστε πολύ περίεργα όντα

Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι! :)

4 σχόλια:

  1. #3,6,10,15,16,18-20 so true...
    #2 Δε ξέρω εγώ νιώθω να είναι λίγο υπόθεση. Γύρισα χθες από διακοπές 3 μηνών και φυσικά έχω ξεσυνηθίσει αφάνταστα (όχι το σχολείο, την πόλη)! Επήσης θέλω κι άλλες διακοπές... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Περίπου Ράδιο δεν θα σου λείψει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Βάσια, όντως θα είναι μεγάλη(δυσάρεστη?) έκπληξη να γυρνάς από διακοπές και να πρέπει να μπεις σε μια σειρά τόσο απότομα. Αλλά στο κάτω-κάτω, σιγά τα αυγά :P καλή αρχή

    @Αλεξ, μάλλον θα μου λείψει το "Περίπου Ράδιο" γιατί τις καθημαρινές κοιμάμαι σχετικά νωρίς, οπότε ίσως καταφέρνω να παρακολουθώ την αρχή μόνο και όχι όσο θα ήθελα.... :( we 'll see

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1. Οχι ολα αλλαζουν με το περασμα του χρονου,τιποτα δεν μενει ποια ιδιο μετα απο καιρο,μετα απο 1,2...4 χρονια ισως ολα θα σου φαινονται διαφορετικα (:
    Με τα περισσοτερα αλλα δυμφωνουμεεεεε (:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή