Σάββατο, 30 Οκτωβρίου 2010

Blogging

Πάντα πίσω από τις αποφάσεις μας υπάρχουν λόγοι. Κάποιοι ασήμαντοι και κάποιοι που αν τους ξεχνούσες ή τους προσπερνούσες θα άλλαζε η ζωή σου. Έτσι το να αρχίσω το blogging ήταν μια απόφαση μικρή, γιατί δεν το πολυσκέφτηκα, αλλά και ταυτόχρονια μεγάλη, γιατί άλλαξε η ζωή μου.
Είχα αρχίσει να διαβάζω κάποια άλλα blogs και με παρέσυρε η ιδέα, η ομορφιά του να γράφεις τις σκέψεις σου ή γεγονότα. Χωρίς να έχω αποφασίσει καν για το το τι θα ήθελα ακριβώς να γράφω και να ανεβάζω, αποφάσισα να δημιουργήσω και εγώ ένα blog. Θα μου πείτε αυτό είναι το μόνο εύκολο, κι όμως, ίσως να είναι από τα πιο δύσκολα πράγματα στον κόσμο του blogging, όχι το να βρεις τον τρόπο και την κατάλληλη ιστοσελίδα, αλλά όλα τα άλλα. Προβλήματα παρουσιάστηκαν αμέσως, πως να το ονομάσω; Χμμμμ....χρειάζεται κάτι που να σου κινεί το ενδιαφέρον, κάτι που δείχνει το άγνωστο, να είναι μια μικρή πρόταση, ή μήπως μία λέξη; Και αφού βρήκα πως ήθελα να το ονομάσω, έπρεπε να βρω και μία διεύθυνση, εδώ έπρεπε να είναι οπωσδήποτε μικρή η λέξη, και άλλος συλλογισμός και άλλες αποφάσεις που έπρεπε να παρθούν, και εκεί που αποφάσισα, ανακαλύπτω πως υπάρχει ήδη, και ξανά από την αρχή. Τελικά αποφάσισα, μετά από αλλαγές αλλαγών. Και ορίστε το αποτέλεσμα, όλο δικό σας!

(Πολύ κούραση τώρα τελευταία)

7 σχόλια:

  1. Πάντως ο τίτλος "μια πόρτα παρακάτω" είναι πολύ καλός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι ο τίτλος του blog σου παρακινεί κάπως ξεχωριστά το ενδιαφέρον!

    (άσε άσε πολύ κούραση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως ήθελα κάτι που να σου κινεί το ενδιαφέρον και ελπίζω να το πέτυχα! Ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και γω έτσι ενιωθα όταν πρωτοέφτιαξα το blog...Για την ακρίβεια, είχα την ανάγκη να βγάλω κάποια πράγματα από μέσα μου, και ήλπιζα να μπορέσει κάποιος να τα διαβάσει και να με βοηθήσει...Το γράψιμο είναι άλλοτε χαλαρωση και άλλοτε ένταση για μένα! Άλλες φορές βγάζω την αγανάκτηση μου και τον θυμό μου, ίσως και την πικρία μου για κάποια γεγονότα και άλλοτε νιώθω πως θέλω να μοιραστώ τη χαρά μου.

    Πολύ όμορφη επιλογή το όνομα!
    Συνέχισε έτσι!

    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιλάς σωστά, το γράψιμο είναι ένας τρόπος έκφρασης αλλά και επικοινωνίας. Να 'σαι καλά, καλό σου βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή