Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010

Αλλαγές No1

-Μου αρέσει το σπίτι μου, όπου όλα τα πράγματα φαίνονται σαν να κατασκευάστηκαν για να βρίσκονται εκεί και τίποτα δεν φαίνεται παράταιρο ή άσχημο(ακόμη και όταν υπάρχει σχετική ακαταστασία).
-Μου αρέσει η γειτονιά μου, όπου τα μέρη που συχνάζουμε, οι ώρες που μαζευόμαστε, οι φιλίες μας και οι προτιμήσεις μας δεν αλλάζουν εύκολα.
-Μου αρέσει το σχολείο μου και η τάξη μου, όπου όλοι το καταριόμαστε κι όμως ξέρουμε πως είναι ένα από τα καλύτερα, όπου όλοι δεν αντέχουμε τους καθηγητές κι όμως όταν δεν θα τους έχουμε την επόμενη χρονιά θα μας λείψουν, όπου όλοι γουστάρουμε(ό,τι σημαίνει για τον καθένα).
-Μου αρέσει ο κόσμος μου, όπου οι αξίες και τα ιδανικά δεν θα αλλάξουν.
-Μου αρέσει ο κόσμος σας, που και εσείς νομίζετε πως δεν θα αλλάξει.

Μου αρέσει να μην γίνονται μεγάλες η απότομες αλλαγές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου