Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου 2010

It's a beautiful world after all.

Δώρα. Σε ποιον δεν αρέσουν; Προσωπικά μου αρέσουν, όχι ως υλικά αγαθά (αυτό θα ήταν πολύ ρηχό), αλλά ως έναν τρόπο να δείξω στους φίλους μου πως τους νοιάζομαι, τους σκέφτομαι και τους αγαπάω. Χαζό να τα δηλώνεις αυτά με αυτόν τον τρόπο, θα έλεγε κανείς, αλλά νταξ' το παραδέχομαι δεν νιώθω άνετα να λέω αυτό το τυπικό "σ' αγαπώ, "σε λατρεύω" και όλα τα σχετικά που λένε οι φίλες μεταξύ τους, μου φαίνεται πολύ περίεργο. Αντίθετα μου αρέσει να εκφράζομαι λίγο διαφορετικά (με ένα χαμόγελο, με ένα δώρο, μια αγκαλιά κ.α.)

Φέτος θα ήθελα να κάνω κάποια "περίεργα" δώρα.

Όμορφη μουσική και όμορφο video στην Άλια (ελπίζοντας να με πάρει μαζί της),








Ένα δάσος στη Δάφνη, για να μπορέσει να περιπλανηθεί,







Τον ήλιο στην Δανάη, γιατί χάθηκε μέσα του κάποια στιγμή,





Στην Ελένη, μπλε τριαντάφυλλα (παρόλο που ξέρω πως θα της άρεσαν τα κόκκινα πιο πολύ)






Στην Μαρία Δ. όνειρα, για να κάνει πραγματικότητα αυτά που στον ξύπνιο της δεν μπορεί,

Στην Θάλεια τα αστέρια, γιατί πάντα προσπαθεί να τα φτάσει,




Λίγο χρόνο στo Korineto, δεν ξέρω γιατί, αλλά πάντα έχω την αίσθηση πως δεν προλαβαίνει,


Στην Βάσια αερόστατα, σαν τις σκέψεις της,
και τέλος, ένα χαμόγελο σε όλους, γιατί η όλη ιδέα ξεκίνησε από αυτό.

10 σχόλια:

  1. ppppppoooooooooooooooooooo re xazo me anatrixiases...:))))))))))))))))))))))......twra ama s pw oti s agapaw pl 8 s para3eneusei opote 8a arkesto sto SE SUMPA8WWWWWWWW PERISSOTERO APO OTI 8 EPREPE...:DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σα νά'σαι μες το μυαλό μου! Μ'αρέσουν πολύ τα αερόστατα.
    Σα τις σκέψεις μου, ουάου δε ξέρω τί να πω!
    Γι αυτό πάρε μια μεγάλη αγκαλιά από μένα και ένα ευχαριστώ γιατί μου έφτιαξες τη μέρα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μαρία, thanks a lot! :) [από ό,τι θα έπρεπε λέει :P]

    @Βάσια, παρακαλώ, χέρομαι που σου έφτιαξα την μέρα :) να περνάς καλά (hug)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. blaka...einai teleio...emeina...10000000000000000000000000000000thanks...eisai pragmatikh filh ree :D <3 :')

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. danaiiii m!!!! :))) ti na pw einai ....oti kalutero,truferouli k e3upno dwro m exoun dwsei pote ^_^ !!!!!! k einai apo sena <3
    k egw s skeftomai,s noiazomai k fusika s agapW !! :* euxaristw para polu =](ELENI ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια παρακαλώ και στις δυο σας.
    Δεν πιστεύω πως είναι ό,τι καλύτερο, κυρίως επιδή είναι ηλεκτρονικά δώρα, αλλά τα περισσότερα είναι λίγο δύσκολο να τα κάνω....οπότε ναι, κατέληξα σε αυτό
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. You 're welcome.....also girl.
    Το είχα φανταστεί, μην αφήσεις τις υποχρεώσεις να σε καταποιούν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή