Παρασκευή, 7 Ιανουαρίου 2011

Θυμάσαι;

Θυμάσαι τότε που ήμασταν μικρά παιδιά;
Θυμάσαι τότε που τρέχαμε στην αλάνα;
Θυμάσαι τότε που τα προβλήματα μας διαρκούσαν 5 λεπτά και οι χαρές μας αιωνίως;
Θυμάσαι τότε που δεν χρειαζόταν να φοράμε μαγιό στην παραλία;
Θυμάσαι τότε που η μαμάδες μας διάβαζαν παραμύθια και εμείς κοιτούσαμε τις εικόνες;
Θυμάσαι τότε που οι μεγάλοι μας κοιτούσαν με αυτό το χαζό βλέμμα και έλεγαν "τι γλυκό παιδί"
Θυμάσαι τότε που γελούσαμε με το παραμικρό;
Θυμάσαι τότε που δεν είχαμε υποχρεώσεις;
Θυμάσαι τότε που μπουσουλούσαμε;
Θυμάσαι τότε που κοιμόμασταν χωρίς όνειρα;


Θυμάσαι;
Εάν ναι, τότε θύμισε τα μου κι εμένα γιατί φαίνεται πως τα έχω ξεχάσει.......

11 σχόλια:

  1. Τι όμορφο.
    Εμένα πάντως μου θύμισες πως είναι να είσαι παιδί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ! :)
    Μπορώ να πω πως έχω στο μυαλό μου την γενική ένοια, αλλά τίποτα συγκεκριμένο, έτσι ζητιανεύω την γνώση....^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω.. οι υποχρεώσεις με έχουν κάνει να ξεχάσω την αίσθηση της ξεγνοιασιάς. Προσμονώ το καλοκαιράκι!
    Καλό βράδυ, αν μάθεις, πες μου και μένα. ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζωγράφισες παλι!!
    μερικές φορές τα σκέφτεσαι κ θες να γυρίσεις πίσω!
    Η ερώτηση καλύτερα θα ήταν : αν μπορείς να γυρίσεις εκεί πάρε κ εμένα μαζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Βάσια, ευχαριστώ πολύ. Νομίζω όλοι προσμένουν το καλοκαίρι. Αν θυμηθώ πως ήταν θα σου το πω, να είσαι σίγουρη :)

    @Σάκη, σε αυχαριστώ πάρα πολύ. Νομίζω πως και να ξαναέγραφα το κείμενο την ερώτηση πάλι ίδια θα την άφηνα. Γιατί προσωπικά προσπαθώ να μην ζω με θυμίσεις του παρελθόντος, οπότε όχι δεν θα ήθελα να ξαναγίνω παιδί. Απλός ξέχασα πως να ΕΙΜΑΙ παιδί, ή μάλλον ξέχασα πως ΥΠΗΡΞΑ (όπως είπε και μια γνωστή μου)

    Καλή σας μέρα και τους δύο :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι όμως ολο και κατι θυμαμαι.Ολα ήταν μεγάλα μεγάλες πόρτες μεγάλα παραθυρα,μεγαλοι ανθρωποι και γω μικρουλα θέλοντας να μεγαλώσω! Που να ξερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρύσα η αλήθεια είναι πως όταν είμαστε παιδιά θέλουμε να μεγαλώσουμε και όταν ποια μεγαλώνουμε ευχόμαστε να ξαναγινόμασταν παιδιά (ζωντανή απόδειξη εσύ!)
    Καλά να περνάς όπου κι αν είσαι αυτήν τη στιγμή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρχικά, συγχαρητήρια για το blog σου! Είναι παρήγορο να βλέπεις κάποιον ή κάποια έφηβη να ερμηνεύει με τόσο ωραίο τρόπο τα συναισθήματά της ή τους προβληματισμούς της, τη στιγμή που - όπως είπες και στο "περί μουσικής" - οι περισσότεροι "εκφράζονται μέσα από άλλους"... Όσο για το παραπάνω, πιστεύω πως είναι μια πολύ καλή εμπνευστική δύναμη. Ααα και... από προσωπική πείρα, αρκετές τέτοιες αναμνήσεις είναι ωραιότερες από την ευτυχία που κάποτε προκάλεσαν, οπότε είναι λογικό να μην θες να ξαναγίνεις παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου. Με τιμάει που "με διαβάζεις". Θα συμφωνήσω μαζί σου πως μερικές φορές οι αναμνήσεις είναι καλύτερες από τα ίδια τα γεγονότα! ^^
    Καλό σου βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή