Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

Θέλω

Καταρχάς τα "θέλω" μας χωρίζονται σε πραγματοποιήσιμα και μη. Έτσι κι εγώ, όπως και όλοι μας, θέλω κάποια πράγματα.

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΑ
Θέλω να πάω στη Γη του Πυρός
Θέλω να ανανεώσω την βιβλιοθήκη μου (έχω ξεμείνει από βιβλία είναι η αλήθεια)
Θέλω να φτιάξω έναν τεράστιο χαρταετό
Θέλω να πάω οδικός στο Βερολίνο
Θέλω να μάθω να κάνω surfing
Θέλω να πάω στο διάστημα

ΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΑ
Θέλω να μην τελειώσει το Γυμνάσιο
Θέλω να πάω κι εγώ την λεγόμενη τριήμερη που θα πάνε τα περισσότερα σχολεία
Θέλω να πετάξω
Θέλω να μη μεγαλώσω

Τώρα άμα είναι καλό ή κακό που τα πραγματοποιήσιμα είναι περισσότερα από τα μη, δεν ξέρω.

8 σχόλια:

  1. Nα πας στο διάστημα είναι πραγματοποιήσιμο μόνο αν εργάζεσαι στη ΝΑΣΑ ή είσαι η Μαντόνα.
    Επίσης μπορείς να μείνεις τάξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, ίσως το διάστημα να ήταν λίγο τραβηγμένο για στανταρ πραγματοποίσημο, αλλά ποτέ δεν ξες, μπορεί σε 10-20 χρόνια να πηγαίνουμε για βόλτα στο διάστημα.
    Όσο για το να μείνω στην τάξη, δεν μπορώ να ρίξω τους βαθμούς τόσο πολύ ώστε να μείνω (και να μπορούσα ο εγωισμός μου δεν θα με άφηνε :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χα, είχα κ εγώ κάτι τέτοιο στο μυαλό μου να γράψω! Τα 2 τελευταία από τα μη πραγματοποιησιμα πιστεύω λίγο πολύ όλοι τα θέλουμε!
    Τα πραγματοποιησιμα θέλω να πιστεύω ότι άμα το βάλεις στόχο θα γίνουν..
    Μην χάσεις την τριήμερη πηγαίνω από την 1η Γυμνασίου πολυήμερες με το σχολείο κ είναι πραγματικά αυτό που σου μένει έντονα από το σχολείο. δεν καταλάβα γιατί είναι μη πραγματοποιήσιμο αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν θες να πας τριήμερη, άλλαξε σχολείο όσο προλαβαίνεις. Τουλάχιστον είναι πραγματοποιήσιμο.

    Πάντως πιστεύω ότι κάποια από τα μη πραγματοποιήσιμα σε μερικά χρόνια ίσως πραγματοποιούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Σάκη, το σχολείο μου δεν θα πάει τριήμερη δυστιχώς........Δεν μπορώ να σου αναλύσω όλη την κατάσταση αλλά με δυο λόγια "είναι ευθυνόφοβοι"
    @Κορίνα, σίγουρα έτσι γίνεται πραγματοποιήσιμο, όμως δεν πρόκειται να το κάνω με τίποτα xD

    Για το άμα είναι δυνατό να πραγματοποιούνται σε λίγα χρόνια αμφυβάλω, αλλά το μόνο που μας μένει είανι να το δούμε, σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνέχισε να ονειρεύεσαι και να ζητας αυτα που θέλεις.Ζήτατα απο το σύμπαν προσπάθησε και συ πολύ,πίστεψε πραγματικά οτι θα γίνουν και που ξες μπορεί να καταφέρουμε και τα πιο απίστευτα πράγματα στη ζωή.Εγώ αυτό κάνω και καμια φορά όντως πραγματοποιούνται απίστευτα πραγματα στη ζωή μου.Και αν οχι με την φαντασία και το όνειρο είναι σαν να τα ζω στα αλήθεια...φιλάκια...Χρύσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χμμμ....διαβάζω και ένα βιβλίο αυτή τη στιγμή για το σύμπαν, σύμπτωση; (:P) Και στο κάτω κάτω, αυτά που ίσως να μην μπορούμε να πραγματοποιήσουμε στον ξύπνιο μας, τα πραγματοποιούμε στο υποσυνήδιτο μας.
    Καλό σου βραδάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή