Παρασκευή, 22 Απριλίου 2011

Επιστροφή στη φύση

6:30 μ.μ. Τα πράγματα φορτωμένα, εμείς φορτωμένοι και έτοιμοι να φύγουμε. Σύντομα οι πολυκατοικίες έδωσαν τη θέση τους στο δάσος, τα γεμάτα προβληματισμούς πρόσωπα μας γαλήνεψαν και η καθημερινότητα ξέμεινε μίλια πίσω μας. Επιστροφή στη φύση επιτέλους!
Μετά από τους συνεχής αγώνες μπάσκετ και τα τελευταία μαθήματα Γερμανικών που ήταν σε εξέλιξη αυτή την εβδομάδα, είμαι στο χωριό μου, σε αυτό το αγαπητό, χαμηλοτάβανο, καλαίσθητο σπίτι. Μια ελαφριά ψύχρα δεν μας αφήνει να φοράμε κοντομάνικα και αναγκαστικά κυκλοφορούμε με μπλούζες. Σχόλια για το πόσο μοιάζω στην ξαδέρφη μου τη Χ. με "κυνηγάνε" από τη στιγμή που πάτησα το πόδι μου, όχι πως με θλίβει αυτό! (ξαδέρφη άρχισα να το πιστεύω κι εγώ, όσο πάω εσένα μοιάζω). Αν θα μπορούσε να περιγράψει κάτι την ζωή μου τώρα είναι η φράση "ζωή και κότα", περνάω υπέροχα είναι αλήθεια.

Αυτά τα νέα μου για να μην τα πολυλογώ, καλή ξεκούραση σε όλους και αφιερωμένο σε εσάς το παρακάτω κομμάτι :)

4 σχόλια:

  1. Επιστροφη στην φύση ε?Εμ πιος σας φταιει φυγέτε απο τις πόλεις όλοι ας μείνουν αδειές.να με μοιάζεις στα καλά όμως ε.......φιλακια καλά να περάσετε ζηλεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα σε περιμένουμε το επόμενο Πάσχα! :)
    Καλό βραδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή ξεκούραση σου εύχομαι.. Επίστροφη την φύση εμένα μου λες.. εδώ στα χωριά είναι ότι καλύτερο αυτή η περίοδος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επέστρεψα Βέροια........αλλά αυτές οι μέρες ήταν άκρως συναρπαστικές! :) Να 'σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή