Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2011

Νέα Ανάρτηση

Ναι λοιπόν, μετά από ένα αρκετό μεγάλο διάστημα όπου έλαμψα δια της απουσίας μου επιστρέφω στον κόσμο του blogging. Η αλήθεια είναι πως αρκετές φορές με έπιαναν τύψεις που παράτησα το blog μου οπότε μάλλον θα υποστείτε την απολογία μου. Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομη.


Ο πρώτος λόγος που άφησα το blog ήταν η έλλειψη χρόνου. Ξεκίνησαν οι εξετάσεις και ο χρόνος που καθόμουν στον υπολογιστή μειώθηκε αισθητά. Αυτό δεν έγινε ούτε κατά διάνα επειδή το είχα ρίξει στο διάβασμα αλλά επειδή επιτέλους είχα χρόνο για να βγω έξω, να κάνω βόλτες κτλ. Έτσι λοιπόν υπολογιστή άνοιγα αργά το βράδυ και για ελάχιστη ώρα, στην οποία συνήθως τσέκαρα τα μηνύματα μου.

Εμπάση περιπτώσει τελείωσαν οι εξετάσεις και 2-3 μέρες αργότερα έφυγα με την ομάδα μου στο μπάσκετ για Θεσ/νίκη. Είχαμε τα προκριματικά για το πανελλήνιο στο οποίο τελικά δεν περάσαμε.

Εγώ είχα την ατυχία να γυρίσω πίσω με βρογχίτιδα. Μέχρι να το πάρω χαμπάρι είχε χειροτερέψει και για να μην τα πολυλογώ, τώρα παίρνω αντιβίωση (κάτι που είχα να κάνω εδώ και πολύ καιρό).


Τελευταία δικαιολογία μου-που μάλλον είναι και η πιο σοβαρή-είναι πως θέλω να πάρω μέρος σε έναν διαγωνισμό ποίησης και διηγήματος και ένας από τους κανόνες είναι πως το ποίημα ή το διήγημα που θα σταλθεί δεν πρέπει να έχει δημοσιευτεί σε εφημερίδα, περιοδικό, διαδίκτυο κτλ. Έτσι τις λίγες φορές που κάθισα να γράψω δεν δημοσίευα τίποτα γιατί σκεφτόμουν "και άμα θελήσω να στείλω αυτό;" Κατά κάποιον τρόπο ήταν ένας φαύλος κύκλος γιατί με το που σκεφτόμουν αυτό το πράγμα κολλούσα και δεν μπορούσα να συνεχίσω με τίποτα.

Anyway, νομίζω πως πήρα την απόφαση μου τώρα για το τι θα στείλω αν και δεν μπορώ να υποσχεθώ πως ο μικρός μου ψυχαναγκασμός δεν θα κάνει την εμφάνιση του ξανά. Ελπίζω να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων και να καταφέρω να κάνω μια δημοσίευση της προκοπής στο σύντομο μέλλον.

4 σχόλια: