Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

Παρασκευή βράδυ


-Κουράστηκα, να κάνουμε μια στάση;
-Από τώρα; Μα είμαστε ακόμη στην αρχή του τέλους.
-Σε παρακαλώ, ο καπνός με πνίγει, ζαλίζομαι από το αλκοόλ.
-Αλήθεια; Θα ορκιζόμουν πως ένα λεπτό πριν η αδρεναλίνη έτρεχε στις φλέβες σου.
-Ένα λεπτό πριν, σαν ένας αιώνας μου φαίνεται.
-Έλα, κάνε κουράγιο.

-Να σε ρωτήσω κάτι; Τι είναι αγάπη;
-Μμμμ.... δύσκολη ερώτηση. Αγάπη είναι μια πληθώρα διαφορετικών συναισθημάτων και καταστάσεων.
-Δεν το κατάλαβα.
-Η αγάπη δεν είναι μίσος, ούτε απάθεια, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως είναι λαγνεία.
-Δεν μπορείς να μου το εξηγήσεις καλύτερα;
-Δυστυχώς όχι, συγνώμη.

Όμως ποτέ δεν φανταζόμουν πως οι ζωές μας, οι οποίες ήταν τόσο στενά συνυφασμένες, θα μπορούσαν να ξετυλιχτούν με τέτοια ταχύτητα. Και το τέλος ήρθε πολύ πιο γρήγορα από ότι περιμέναμε. Και απελπισμένα ψάχναμε μια στάλα οικειότητας. Και η μόνη νησίδα σωτηρίας των φουρτουνιασμένων μου σκέψεων ήσουν εσύ, με τα φλεγόμενα μάτια σου, να μου λες πως αν ήταν να χαθείς, θα προτιμούσες να χαθείς στις εικόνες των μισοτελειωμένων μου ονείρων.




*Well guess what, I'm obviously a fool*

8 σχόλια:

  1. "να μου λες πως αν ήταν να χαθείς, θα προτιμούσες να χαθείς στις εικόνες των μισοτελειωμένων μου ονείρων"

    Πολύ ωραίο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ και τους δύο πολύ(!), με τιμάτε ^^

    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι είναι τελικά η αγάπη; Θα την βρούμε ποτέ;
    Η μήπως την είχαμε και την χάσαμε; τότε μπορούμε να την ξανά κερδίσουμε;

    Πολύ ωραίο(όπως πάντα).........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπαρξιακές ανυσηχίες του αντώνη :3

    thank you anyway ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχ δεν 3ερω εαν υπαρχω για να κανω και τετοιες ανυσιχιες..Η μαλλον κανεις δεν ξερει οτι υπαρχο...ειμαι ενα ασηματνο παιδι αναμεσα σε τοσα δισεκατομυρια

    αληθειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. an brethi apantisi enimerose mas! aksizi na kanis thisies gia autin? kapioi lene agapa k as min to ektimisi....an ine etsi gt na prospathis k na tiraniese enw sto telos menis monos k pligomenos? k to xirotero apola akoma niazese gia ekinin esto na kses oti ine kala ala auti/autos na se grafi .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απάντηση; Δύσκολα τα πράγματα. Ξέρεις η αγάπη παίρνει πολλές μορφές οπότε είναι δύσκολο να την ορίσεις, εξού και το κείμενο μου. Για τα υπόλοιπα δεν έχω απάντηση δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή