Σάββατο, 23 Ιουνίου 2012

Νομίζω πως

Νομίζω πως σε είδα χθες το βράδυ στη συναυλία να χορεύεις.
Νομίζω πως με κοίταξες από μακριά και μου έκλεισες το μάτι.
Νομίζω πως ήρθες προς το μέρος μου και με έπιασες από τα χέρια.
Νομίζω πως χορεύαμε όλη νύχτα, μέχρι που φύγαν όλοι και μείναμε μόνοι μας να λικνιζόμαστε αγκαλιά στη μουσική.
Νομίζω πως έσκυψες και με τα χείλη σου έψαξες τα δικά μου.
Νομίζω πως γυρίσαμε σπίτι μαζί.
Νομίζω πως ξάπλωσες δίπλα μου και μας σκέπασες με το πάπλωμα.
Νομίζω πως όταν ξύπνησα το πρωί σε είδα στο πλάι μου να κοιμάσαι ήσυχα.
Νομίζω πως κοιτώντας σε να αναπνέεις γαλήνεψα.

Νομίζω

4 σχόλια:

  1. Υπέροχο.και το κείμενο και η συναυλία.Μπουένα Βίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ!

    Έφυγα νωρίς από τη συναυλία που να πάρει! Τι να κάνουμε.... Πάντως ήταν καταπληκτικοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. νομίζω πως μυρίζει έρωταασ :)

    όμορφη αναρτηση και όμορφο τραγουδι ;)
    καλήη σου μερα συνονόματη :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμ για να το λες, κάτι παραπάνω θα ξέρεις :3

    Ευχαριστώ πολύ :) σου χαμογελώ για μια όμορφη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή